Личен асистент
Длъжностни характеристики на:
Прием на лични асистенти и потребители на услугата, участвали в проект „Нови алтернативи”
Във връзка с изпълнение на Договора се приемат заявления от лични асистенти и потребители на услугата, участвали в проект „Нови алтернативи”:
- Потребители на услугата „Личен асистент”
- Лични асистенти
Срок за подаване на заявленията от 08.02.2016 г. до 12.02.2016 г. включително от 9.00 ч. до 17.00 ч. в сградата на район „Аспарухово”, ул. „Народни будители” № 2, етаж първи, гише № 2.
Прием на документи за специалисти, лични асистенти и ползватели на услугата в Район „Аспарухово” - Община Варна
Във връзка с подписан договор между Министерството на труда и социалната политика, чрез Главна дирекция „Европейски фондове, международни програми и проекти” и район „Аспарухово”, община Варна с номер BG05M9OP001-2.002-007-C001 „Комплексни услуги за достоен и независим живот” – район „Аспарухово”, гр. Варна по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.002 „Независим живот” от 04 декември 2015 до 08.01.2016 г. включително, всеки работен ден от 9.00 ч. до 16.00 ч. в сградата на район „Аспарухово”: гр. Варна, ул. „Народни будители” № 2, етаж първи, гише № 2, ще се приемат документи за лични асистенти и ползватели на услугата „Личен асистент”.
За ползватели на социалната услуга „Личен асистент”, могат да кандидатстват лица с увреждания и лица над 65 г. в невъзможност за самообслужване.
15 лица ще бъдат обгрижвани в домашна среда и още 200 души в създадения за целта Център за предоставяне на комплексни услуги, разположен на ул. „Народни будители” № 2, етаж първи, кабинет № 102.
През месец март 2016 г. след приключване на проект „Нови алтернативи” ще се включат още 32 потребители в домашна среда и така общата бройка на обгрижваните лица ще стане 247.
Срокът за изпълнение на договора е 20 месеца.
От 03 декември 2015 г. до 18 декември 2015 г. всеки работен ден от 9.00 ч. до 16.00 часа в сградата на район „Аспарухово”: гр. Варна, ул. „Народни будители” № 2, етаж първи, гише № 2 ще се приемат документи за позициите социален работник, медицинска сестра, психолог и рехабилитатор.
Пълна информация за конкретните цели и дейности на проектното предложение, както и за формуляри и срокове за кандидатстване можете да получите на сайта на район „Аспарухово”: www.asparuhovo.bg, подменю „Личен асистент”, на място в районната администрация, както и на телефони:
052/ 378 508 – Ръководител на проектa - Иван Василев
052/ 370 026 – Счетоводител на проектa - Йонка Симеонова
052/ 370 270 – Сътрудник на проектa - Сабрие Кадир
052/ 370 040 – Сътрудник на проектa - Силвия Христова
Описание на договора
Обща сума на допустимите разходи за изпълнение на Договора възлиза на 500 000.00 лева.
Изпълнението на дейностите по договора започва на 01.12.2015 г.
Срокът за изпълнение на Договора е 20 месеца.
Обща цел: Подобряване качеството на живот и на достъпа до услуги за социално включване на хора с увреждания и хора над 65 години в невъзможност за самообслужване чрез социални и здравни услуги.
Дейности по договора:
Дейност 1 "Организация и управление на проекта“ - стартира на 01.12.2015 г.;
Дейност 2 "Информираност и публичност" - стартира на 04.12.2015 г.;
Дейност 3 "Осигуряване достъп до интегрирани услуги, според специфичните потребности на лицата чрез създаване на център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в семейна среда" - стартира на 09.01.2016 г.;
Дейност 4 "Обучение на персонала за предоставяне на услугите" - стартира на 05.01.2016 г.;
Дейност 5 "Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране и супервизия на персонала" - стартира на 01.02.2016 г.;
Дейност 6 "Мотивационна и психологическа подкрепа на потребителите на услуги" - стартира на 01.02.2016 г.
Описание на целевата група: Хора с увреждания и хора над 65 години в невъзможност за самообслужване.
Броят лица, ползващи услугата „Личен асистент“ до месец март 2016 г. ще е 15 лица, обгрижвани в домашна среда. От месец март 2016 г. към проекта ще се влеят още 32 души от проект „Нови алтернативи“.
Броят лица, обгрижвани и консултирани в Центъра за предоставяне на комплексни услуги и/или у дома ще бъде 200 души от целевата група. В Центъра ще работят социален работник, медицинска сестра, психолог и рехабилитатор на 6 часа дневно работно време.